De vereniging

GayNed is een informeel netwerk voor homomannen.
Al ruim 25 jaar bezoeken gays uit het hele land onze activiteiten. Je komt op plekken, die anders gesloten blijven voor buitenstaanders. De thema’s zijn heel divers, van coaching tot een kijkje achter de schermen bij een rechtbank.

GayNed heette nog Genius, toen het werd opgericht in 1992. De club groeide als kool, en een decennium later bezocht men Parijs, het Van Abbe Museum en luisterde naar een verhaal over Homorechten in de VS. Gastsprekers waren onder anderen Erwin Olaf en Boris Dittrich.

Ledencommissie

Voordat je als nieuwkomer een GayNed-meeting bezoekt, krijg je automatisch te maken met de Ledencommissie (LC). De commissieleden zorgen dat jij op een aangename en persoonlijke manier kennismaakt met GayNed.

Hoe doen we dat? Elke homoman die geïnteresseerd is in het GayNed-lidmaatschap, kan zich eenvoudig aanmelden als kandidaat-lid. Met deze aanmelding start een periode van ongeveer 6 maanden, waarin de kandidaat rondkijkt bij de vereniging, de activiteiten en de leden. Dankzij de LC zul je je snel thuis voelen bij GayNed.

Alvorens je aan te melden als kandidaat-lid is het ook mogelijk om een keer als gast deel te nemen aan een activiteit.

Kennismaken?

We verwelkomen graag nieuwe leden! Als geïnteresseerde kun je vrijblijvend kennismaken met GayNed tijdens een activiteit of borrel.